-

Gårdagen var helt fantastisk, god mat, trevligt sällskap och en oförglömlig kväll på krogen..

Först blev det en middag hemma hos mig med lite Beerpong, en liten roligare version av ölspelet. Sen när vi väl var på väg till krogen så blev den en liten "ordfight" med en gammal kompis som inte kunde förstå varför jag inte bjöd henne på middagen, då vi för cirka ett år sen hade ett bråk och har inte pratat sen dess, varför skulle jag då bjuda henne? Men nog om det..
Fick en liten scrap-book av mina bästa, heeelt underbart fin, lite jobbigt att dem hittat så pass hemska bilder på mig som dem faktiskt gjorde..

Som utlovat så kommer det komma lite bilder från kvällen och spelet i Beerpong. Men ny kamera innebär ny usb-sladd, men den har försvunnit, så pappa ska åka och köpa en ny.. ni får ha det så bra tills dess, skriver mer senare..

Kan ni tänka er, jag flyttar till USA imorrn!!! Längtar så enormt!

Fick ett samtal av mamman igår också, får berätta lite mer om familjen jag ska till senare, så ni får en liten inblick i vad som väntar mig.


Martina kom även med ett skojigt skämt igår:
Sofie, du vet väl att vita huset har brunnit ner,
Nej det har det inte.
Jo, för kvar finns bara en svart barack..
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback