College

Lugn dag idag.. eller? Jag måste jobba hårt med ett solo till min dans-klass tills nästa tisdag. Jag kommer ju att missa den sista lektionen för att vi åker till Florida. Så jag får inte lika lång tid på mig som de andra, men jag tror jag har ett grepp om det hela. Vet nog vad jag ska göra..

Och jag räknade igår ut hur många timmar jag har läst denna termin, och jag kom upp i 66 timmar, vilket lämnar mig till 14 timmar jag måste läsa om jag vill förlänga ytterligare ett år. men nu har jag hittat en kurs på 8,5 timme som är introduktion till idrottsmassage. Låter väldigt roligt, och kursen kostar bara 85 dollar.. Satsa på den kanske??

Ska i alla fall lämna in alla papper på tisdag nästa vecka, så jag måst ebestämma mig tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback