Facebook-Stalker..

Mitt nya intresse är att sitta inne på facebook, och titta vad alla där hemma har för sig. Då man inte alls blir uppdaterad, så är detta en viktig del av min dag.

Väldigt ofta blir jag chockad. Fick nu precis reda på att en gammal klasskompis från högstadiet är förlovad och väntar barn. En annan vän flyttar hit och dit med sin pojkvän. En tredje skaffat hund(steget innan bäbis?) med sin pojkvän.

Och det får mig att undra, vart står jag? När jag ser det jag skrev ovan, så känns det som att mitt liv stått stilla sedan jag slutade gymnasiet två år sedan. Vad ska jag göra i framtiden? Och när ska jag bestämma mig och ta taktiskt till praktiskt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback