FedHouse

Det blev ingen klänning idag, jag hade verkligen ingen som helst ork. Istället blev det TV och en två timmars tupplur, vilket kändes guld värt.. Jag och min hostmom snackade om mitt uteblivna inköp, och kom på att man måste vara på ett visst humör när man handlar två saker. Badkläder och klänningar.

Min hostmom och hennes pojkvän kom hem vid 5-tiden, och strax därefter kom Collette, en vän till familjen, över till oss. De tre skulle gå på en auktion som skolan anordnar varje år, och tydligen hade det varit INSANE.. Fick höra från Collette att någon köpt en burk choclate chip cookies för 5.000 dollar. Och jag undrade så klart genast vad det var för speciellt med dem kakorna, men tydligen var de som vilka andra kakor. 5.000 dollar. Helt otroligt.

På kvällen mötte jag upp min hostmom occh ett stort gäng av deras vänner på Federal House, en klubb i Annapolis. Hade riktigt kul trots att det kanske inte var min målgrupp jag var där med.
Men dessa 30+-40+:are jag var där med var det verkligen party i, så jag är nöjd trots att jag fick köra hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback