Fredag den 3:e

Är precis hemkommen från en middag med Moni och Lisa. Försökte hela eftermiddagen att jaga folk till en middag, men antingen var de upptagna eller jobbade, men glad är jag att de två i alla fall kunde komma.

Helgen vet jag inte riktigt hur den kommer att bli. Imorrn har jag i alla fall bestämt mig för att åka och jaga klänning till Navy-balen som är den 18:e. Börjar bli lite stressigt nu, men jag är  rätt duktig på att vara ute i sista sekunden, men klara mig endå..
När den eventuella klänningen är köpt, pratade jag och Moni om att hitta på något, vad vet jag inte än, jag skulle ringa henne imorgon, och därifrån bestämma.

Nej, efter en lång vecka innehållande en förkylning, och nu extrem hosta, gör att jag bara är trött och vill sova, och vilken tur det är att jag då redan är i sängen. Ska antingen kolla på min favoritfilm Fired up eller bara lyssna på country samtidigt som jag läser min bok.. Vad ska jag välja? Jag vet! jag gör både ock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback