Glad Påsk

Känns konstigt att inte få spendera påsken på landet på Ljusterö, som jag har gjort de senaste 20 åren. Det känns också konstigt att inte få åka upp till Farfar i Gävle och fira där.
Istället är jag i ett främmande land, hos en familj som firar Passover, och inte påsk. Måste säga att det gör mig lite ledsen.


Men något som piggar upp mig något mera är att vi ska åka till Florida igen. 6-7 Maj rättare sagt. Mamman ska vara kändisdomare i en EasyBake-tävling. Och flickan ska hjälpa henne att döma. Under tiden kommer jag och pojken att vara ensamma och gå runt på olika parker. Flygbiljetterna och hotellet är bokat och klart..

Nu måste jag göra mig i ordning. ikväll blir det PubCrawl med Naomi och hennes vänner för att fira hennes födelsedag.. Så duschen väntar. Hörs senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback