Har den bästa (amerikanska) familjen!!

Jag fruktade verkligen dessa dagar då mamman är ute och reser, jag har alltid hamnat i ett mindre bråk med barnen, och jag har blivit ledsen och fällt tårar. Det har jag i och för sig gjort idag med, men idag var det glädjetårar, allt har verkligen gått kanon och de är änglar!! jag var tvungen att säga till både mamman och barnen hur stolt jag var över dem.. Och mamman blev väldigt glad över att allt gått bra..
Har flera gånger idag även fått massa random kramar utav flickan och hon har också flera gånger sagt: Sofie, I love you!

Imorgon blir det dock lite lugnare. Ska upp och fixa luncher, lämna barnen i skolan, sedan hem och städa huset, för klockan 2 kommer mormor, morfar och gammelmormor över och ska lätta upp det lite för mig. De ska ta hand om barnen till på lördag klockan 12, då blir det min tur igen tills mamman kommer hem klockan 5.. Imorgon ska jag även träffa Malin, en svensk tjej som kom hit för en vecka sedan. Tänkte ta med henne på en fika down-town, och visa henne runt lite..

Country of the day: Craig Morgan - Redneck Yacht Club

Hade idag också dans på colleget, och GUD så jag ÄLSKAR det!!!! När jag dansade hemma i Sverige, så fick vi lära oss stegen, men vi exprimenterade aldrig med dem, men i min klass är alla jättefokuserade. Och när vi lär oss stegen, så kan vi även lägga till en stil, så att det blir våran egen dans. SÅÅÅÅ KUL!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback