helt ok

Trots att jag inte mådde så bra tidigare idag, så mår jag betydligt bättre nu. Familjen kom hem och hämtade upp mig för middag med farmor och farfar, vi åt på samma gamla vanliga vietnamesiska restaurang som vanligt.
När mamman och barnen var på påskfirande tig jag även och gömde de påskägg mamma och pappa skickat hit. Och oj så uppskattat det var för barnen att leta efter dem. Pojken hittade sitt ägg bakom Wii-spelet(Med den usla ledtråden: A game we(Wii) like to play..) Flickan hittade sitt ägg i en lampa(med ledtrågen: Mary had a little...(lamp), denna ledtråd från en bok hon läste för en månad sen.
Både barnen och mamman tyckte att äggen var jättefina och mycket mer roliga en de minimala amerikanska plastäggen. De blev även exalterade över det svenska godis som var inuti..

Imorgon är äntligen denna helg över, och allt återgår till det normala. Så inget mer tänkande på vad jag missar att fira när jag inte är i Sverige. Men snabbare än vad man hinner tänka, så kommer valborg och midsommar, usch tusan, varför ska vi ha så många helgdagar för????????????

Om två dagar fyller pojken år. Ska bli kul att se hur de firar en amerikansk födelsedag för ett barn. Spejsat?

Kommentarer
Postat av: Christer

USA har ju iofs 4:e juli...det har inte vi. Och 0911...

Trist att du inte blev inbjuden.

Lammet i Gävle var suveränt. Synd att du missade det....men då blev det ju mer till oss:-(

2009-04-13 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback