Måndag eftermiddag..

Denna dag var till och med stressigare än då jag är hemma ensam med barnen. För på något sätt så låg det alltid högar med saker, trots att jag och mamman gick i cirklar och plockade. Mamman stack iväg till flygplatsen, och jag ägnade en timme åt att vika tre omgångar med tvätt, gjorde iordning ett snack till barnen och gav mig iväg för att hämta upp dem och köra pojken till cello-lektionen. Sen bar det hem och barnen gjorde sina läxor.

Barnen var RIKTIGT duktiga och snälla och gjorde precis vad de ska göra, så jag gick med på att äta middag framför tv:n. Tittade på Nickelodeon och sen var det bad som gällde. Vanligtvis på måndagar då jag är ensam, brukar jag stressa ut mig till klockan 10 på kvällarna, med tanke på att städerskorna kommer imorgon, men idag har allt gått så smort, så jag är redan i säng.. 21.20.. Hur härligt är inte det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback