Måndag

Idag var det faktiskt skönt att gå upp tidigt igen. Ingen sovmorgon som de senaste dagarna.
Efter att ha skjutsat barnen till skolan tog mamman och jag och åkte till Annapolis Mall, där vi skulle handlat en iTouch i födelsedagspresent till sonen, men fick rådet att göra det on-line istället. Så istället blev det en tur på Victoria's Secret, och efter det inne på Nordstroms.
Då vi var klara åkte vi till gymmet, jag hade konditions-träning samtidigt som jag kollade in lite Navy-killar som var och tränade, medans mamman hade personlig tränng då de idag hade kick-boxning.. Jag hade jättekul och skrattade ofta åt de som hade det passet, de tyckte däremot inte att det var lika roligt, de var rejält mörbultade efteråt. Jag sa åt tränaren Mark att jag tyckte han tog det för lätt med dem, och jag fick tyvärr inga glada miner tillbaka..

Nu är mamman i Philadelphia och jobbar, och kommer hem tidigt imorgon, bara för att få vara här då vi andra vaknar. Vanligtvis brukar hon stanna kvar över natten, men med tanke på att sonen fyller 11 år, så är det viktigt att komma hem.. Nu ska jag sova, och jag hoppas det går lika bra att vakna imorgon som det gjorde idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback