Och så var det en ny vecka igen..

Helgen var utav det lugnaste slaget. Har bara slappat och tagit det lugnt, vilket har varit bra för mig, för nu känner jag mig hur pigg som helst för de närmsta två veckorna.. Fick iväg ett samtal till Martina och Emma också, och det värmde något så enormt. Många tårar från min sida, men jag lyckades hålla en konversation samtidigt, så det var inte alltför farligt..

<3 Hjärtan <3
  


Fick ett sms i morse, det var mamman som sa att flickan blivit kräksjuk och blödde näsblod, så jag skulle ta hand om sonen medans hon tog hand om flickan. Körde honom till skolan och är nu sedan en stund tillbaka hemma igen. Städade barnens plus mitt eget rum, och ska nu sätta igång att städa så att städhjälpen kan komma fram imorgon, men vart ska jag placera de 20 kartonger som står i hallen med leksaker? Usch, jag väntar med dem tills mamman kommer ner..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback