Panik

Dagen började verkligen kanon, men nu får jag panik.. Pappan till barnen ringde precis och sa att han fortfarande var i Connecticut. Och att han inte kommer komma tillbaka förrän 5.45..
Barnen har kvällsaktiviteter långt ifrån varandra, och båda börjar klockan 6, inte en chans att vi kommer hinna.. Jag mådde hur bra som helst, då jag visste allt allt skulle gå som smort nu ikväll.. Men nu är allt helt galet.. Jag har ingen koll alls känns det som.

Vad tänkte han egentligen med? Han och mamman pratade om att de måste åka ifrån vårat hus 5.15 för att hinna till pojkens aktivitet, och jag klarar mig med flickan. Då kan han väl åtminstone se till att vara här??

Åhh, jag klarar inte detta!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback