Passover

Gårdagens Passover gick bara bra.. Dock var det lite för långt i mitt tycke och med lite annorlunda "ritualer" innan själva middagen började.
Vi smet lite tidigare än vad folk gillade, men barnen börjadebli trötta och rastlösa, vi tog och åkte till mammans pojkvän och spenderade natten där.. Vaknade upp tidigt så att jag skulle hinna tillbaka till college, men när vi skulle packa bilen insåg vi att den blivit bortbogserad, trots att vi stod på tillåten parkeringsruta. Mamman stack iväg och hämtade tillbaka bilen, men jag missade barn-psykologin på detta. men dansen hann jag till, och idag var det riktigt roligt. Äntligen börjar jag få tillbaka kontrollen vid piruetterna.
Kom hem efter klassen och spenderade lite tid med flickan. Klockan 3 åkte familjen till New Jersey för att fira en andra Passover. Och jag tog då och åkte iväg för klänningsjakt till Navy-balen. Kohl's, Marshall's och JC Penney utan resultat, men sen hittade jag en klänning inne på Macy's. Rosa och somrig. Eventuell bild kommer..

Efter det mötte jag Lisa och Freddie nere i Annapolis och drack en milkshake på Chick&Ruth's. Spanade in Navy-killar i vita uniformer och snackade skit.. Bara trevliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback