Skadeglad.

Idag har varit en riktigt bra dag. den verkade inte så lovande då jag vaknade och kunde inte röra på mig, jag fick rulla runt så mitt ena ben nuddade golvet och jag kunde pressa mig upp med armarna, till råga på allt hade jag huvudvärk som inte räckte duga..

Klockan 8 kom städhjälpen hem till oss, och jag som inte vill vara i vägen, åkte till colleget  som börjat nu igen efter SpringBreak och satt och häckade på parkeringen. Tog med mig datorn, men kom på när jag väl var där, att det inte finns något nätverk på parkeringen. Så istället fick det bli ett samtal med mammsen hemma i Sverige.
Det var kul att vara tillbaka i skolan igen, trots att kroppen värkte, även då jag satt still, och då sk avi inte prata om hur ont det gjorde då jag dansade.

Då skolan var över åkte jag hem och hjälpte mamman städa ur källaren på alla leksaker som inte längre används.. Jag tror vi kastade iväg 13 sopsäckar med leksaker. Kul att det då står ytterligare 13 kartonger med leksaker skickade från olika företag som vill att mamman ska visa upp de leksakerna i TV. Gissa vart de leksakerna vill hamna?? Jo, i källaren..

När mamman åkte till gymmet kände jag att jag var tvungen att åka med, först för att jag ville spöa upp tränaren, men även för att försöka gå ur det onda på löpbandet, de andra tyckte inte det var så roligt att jag gick och skrattade åt dem, medans de gjorde allt det hårda jobbet med tränaren. Men jag mådde bra av att gå i 3,2 km i timmen och bara le och skratta..

Nu i natt kommer jag vara ensam med barnen, mamman åkte för att jobba för QVC, en nationell TV-station här i USA.
Ska snart gå ner och tvätta några maskiner tvätt och förbereda barnens lunch för morgondagen.

Btw, ser fram emot nästa vecka, då vi kommer åka till New York för att fira Passover, en judisk högtid. Ska bli kul att se hur en sån firas..
God Natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback