Sleeping in my new NAVY-pants..

Middagen med Malin blev jättebra, vi gick och åt sushi med Freddie. Och jag har ingen aning om hur vi lyckades prata med varandra, då vi hela tiden blandade svenska, danska och engelska.. Malin sa något till mig, men jag kunde inte koppla ihop om hon pratade till mig på svenska eller engelska..

Efteråt blev det en kaffe med två shottar espresso innan det var dags att skjutsa hem Malin igen, för klockan 8 var hon tvungen att jobba igen.. Men jag och Freddie åkte down-town igen och köpte oss ett varsitt par Navy-byxor, mörkblå mjukisar med gult NAVY-tryck på vänster ben.. Snart kommer jag nog ha  en hel samling med Navy-kläder..

Bjuder på en liten snabb bild från parkering-garagets tak i Annapolis. Inte så mycket att hurra för, men ändå!!
Lägg märke till den blåa himmelen, INGA MOLN!!! Och detta är efter 8 på kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback