The Insult of the Day.

Har precis kommit hem från dansen, det gick riktigt bra, men jag fick en liten förolämpning innan lektionen. Pratade med en tjej innan klassen började och jag nämnde att jag var 21. "Oj, jag trodde du var 18", och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta det negativt eller positivt.. Men i och med att jag inte är så pass gammal att jag vill se yngre ut, så tar jag det som en förolämpning..

Btw, pojken fick idag sin födelsedagspresent, en svensk fotbollströja, och så han sken upp.. Han tyckte den var jättehäftig..

Nu drar jag till gymmet.. Ha det bra, så hörs vi senare..


Kommentarer
Postat av: Christer

Det är ju kanon...när du blir 58 ser du ut som bara 55...

2009-04-15 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback