Tuesday Night..

Dagen var riktigt bra, efter gymmet åkte jag och mamman till barnens skola och hämtade upp dem. Åkte hem och gjorde läxor och efter det åkte vi och åt middag med barnens pappa. Vi åt på Kyoto, som är en restaurang som serverar sushi, men de har även matlagning på en stor stekplatta, precis vid bordet. Jag blir lika förundrad varje gång. Helt otroligt att de lyckas göra de konster som de faktiskt gör.
Mätta och belåtna åkte vi hem för att äta ice cream-sundeas. mycket gott.

Idag har även gammelmormor flyttat upp till Maryland ifrån Florida, hon började bli för gammal för att ta hand om sig själv, så numer bor hon hos mormor och morfar..

En rolig sak också, tog precis och köpte en iPod shuffle, den äldre modellen i knallrött, oj så fin den var.. Råkade ju som tidigare sagt tvätta min gamla för ett bra tag sen, och jag är trött på att inte kunna lyssna på musik jag gillar då jag är utanför hemmet..

iPod shuffle           


Kommentarer
Postat av: Christer

Apple....men hallå....

2009-04-16 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback