Lång dag med mycket solsken

Gick upp alldeles för tidigt, med tanke på att jag gick i sängs aladeles för sent igår. Eller, jag var i sängen, men tittade på filmen Center Stage - Turn It Up. Riktigt bra film tycker jag.. Speciellt med Kenny Wormald i, jajamänsan!

Åkte iväg med barnen och morföräldrarna och åt frukost bestående av en bagel med kaffe. Kom hem igen och lekte en stund ute i värmen. Då mormor, morfar och gammelmormor åkt hem igen, så hade barnen varsin play-date hemma hos oss, och medans de lekte tog jag och bakade en sockerkaka. Hade i intresse att också baka en banansockerkaka, men vi hade inte tillräckligt med socker.
Mamman kom hem runt fem-tiden, och barnen dprang runt på tomten i badkläderna, medans mamman och jag sprutade ner dem med vatten. Och till middag hade vi kina-mat.

Nu ska jag titta på filmen Annapolis med James Franco. Ett måste om man bor här. Och vem kan motstå James Franco i vit uniform???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback