Vabba

Dagen har varit lugn men lång.. Stackars flickan som låg magsjuk i 10 timmar, den lilla kroppen kan inte ha haft det lätt. Nu mår hon äntligen bättre dock, så det är lite mer liv och rörelse i henne.

Jag däremot med min förkylning har det inte gått bättre för.. Näsan och det onda i halsen är borta, men nu hostar jag som en galning. Tidigare hostade jag så hårt att det kändes som att jag skulle kräkas, och jag går numera hes, då halsen fått sig en rejäl känga av hostandet, inte alls kul. Flickan sa att jag hade hostat hela natten, så jag är jätterädd att jag ska väcka dem, med tanke på att jag sover ett rum ifrån henne, jag och pojken sover vägg i vägg, så jag hoppas verkligen att han inte drabbas.

Imorgon kommer flickan stanna hemma från skolan igen, men jag däremot ska iväg till college, så jag får ett litet break från barnpassandet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att ni blir pigga och krya snart allihopa!

2009-04-07 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback