Väderomväxling + Hårdjobb

Att det kan gå från 20 grader och strålande solsken till spöregn, åska och blixtar tycker jag är otroligt. Och jag hade ingen aning att jag kunde njuta så av oväder.. Påminner mig på något sätt om Camp Onyahsa. Då det titt som tätt vad åska och blixtar i somras, och hur mycket amerikaner tar skydd då de ser svarta moln på himlen.

Igår påbörjades även min vansinniga vecka, en vecka då mamman är ute i landet för jobb. Måste säga att jag är riktigt glad över starten dock. Barnen skötte sig riktigt fint, så jag var både tvungen att berätta för mamman, och ge dem beröm själv, hoppas innerligt på att det kommer hålla i sig..
Nu idag kom mamman hem för att spendera ett dygn hemma, men imorgon åker hon iväg igen och återkommer inte förrän sent på lördag eftermiddag.

Klockan är nu 9.40pm, och sängen kallar,är riktigt trött då jag förra natten blev väckt två gånger av flickan. så nu ska jag passa på att sova ut ordentligt..

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback