Valborg utan valborg..

Kom precis att tänka på att på torsdag är det Valborg. Vilket får mig att tänka tillbaka på fina minnen från då man var 15 och såg fram emot att hänga vid kvarnen och titta på brasan(det var innan någon förvandlade kvarnen till brasan)..
Man längtade i flera veckors tid och många förberedelser gjordes.

Och idag kom jag på förslaget att spendera torsdag kväll med Malin, men hon vet inte hur hon jobbar, och vi funderar på att träffas alla skandinavier i området för middag på fredag. Så jag tror nog att vi skippar torsdagen. Det blir för mycket för mig att ta ledigt två kvällar i rad..

Men jag kommer att sakna det så oerhört. Jag kan nog övertyga mamman om att ta en öl med mig på kvällen. Men att inte ha de vanliga tjejerna runt mig kommer att kännas wierd.. Jag saknar er jättemycket!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det där om att kvarnen förvandlades till brasan känner jag igen. Tror vi har haft tre eller fyra olika kvarnar under min livstid. (Nu har de gett upp på att bygga upp den igen.)

2009-04-29 @ 07:35:27
URL: http://carrokvinnan.blogspot.com
Postat av: Martina :)

HAHA lilla sofie :) hoppas din valbog va bra iaf!! haha ja kvarnen på valborg va en hitt :) va de inte en valborg som vi kom hem till fille å du låg på golvet å ja verkligen tvinga i dig vatten för att du va så full?! la va den en annan tillställning!? <3

2009-05-11 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback