Walk Down Memory Lane

Så håller jag på att bli sjuk igen. Har i två dagar nu gått runt med en olustig känsla i halsen. Det har inte gjort ont eller nåt, utan bara känts olustigt.. Men idag har jag även blivit förkyld, vilket jag hatar. Htar att inte kunna andas normalt genom näsan, och till allt detta har jag även en torr rethosta, inte skoj alls.

Idag har vi fått mycket gjort här hemma, mamman och jag gick igenom källaren idag igen och kastade ut massa saker. Dock blev vi lite distraherade då vi hittade bilder från 80-talet då hon gick i High School. ÄLSKAR puff-håret som alla hade, jojo, vi fick oss ett väldigt gott skratt.

Efter att ha hållt på där nere ett tag, så åkte vi till gymmet, nu var det lite lättare att röra sig, men tusan vad ont det gör fortfarande..
Hämta barn och göra dem redo för kvällsaktiviterer, dans och hebreiska. Nu dags för sängen, ska fortsätta lite på boken I hope they serve beer in hell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback