att doften av skunk kan få mig må så bra..

Är  nu tillbaka från en helg i New York State, där jag fick se Niagarafallen, mina vänner i Buffalo och camp. Är dock trött på att köra, då jag suttit bakom ratten i över 160 mil på 48 timmar. Ryggen värkte enormt också, så på resan hem knaprade jag på Advil, då kändes det lite bättre.

Fredag:
Resan började då jag plockade upp Moni och Lisa för att handla provianter till resan, jag plockade på mig socker, i form av godis och läsk, då jag ville se till att vara vaken till 4 på morgonen, och tur det, för då vi väl plockat upp Freddie var klockan 8 på kvällen, och med raster och bensintankningar, så var klockan 4 på morgonen, som beräknat, och jag var hur trött som helst.

Lördag:
Fick 4 timmars sömn. Och när vi väl hittat ett ställe att äta frukost på, så var det fallens tur. Väldigt massivt och häftigt, men jag trodde faktiskt att fallen skulle vara högre. Även en tur med Maid of the Mist blev det, och vi blev dyngsura, även fast vi hade regnponchos på oss... När vi var klara, åkte vi till flygplatsen i Buffalo, där vi lämnade av Moni som skulle vidare till Chicago för några dagar. Väl där träffade vi också Becky, Ashley och Marta(som skulle åka tillbaka till Spanien) och vi alla gav oss ut för lunch, innan Marta väl skulle lämna oss. Becky och Ashley var upptagna för kvällen, så synd nog var det här det enda vi såg av dem.
Jag, Freddie och Lisa åkte då till camp för att snabbt hälsa på Daniel som jobbade över helgen, och vi möttes även upp med Brad, som lovat att vi skulle ses. Brad och vi tjejer åkte till Lakewood för att åka och hälsa på hans syster Lauren som jobbade, men när hon var klar, åkte vi alla hem till Brad och Lauren's, där vi satte oss och drack öl och pratade på deras veranda till mitten av natten.

Söndag:
Även 4 timmars sömn denna natt. Och när vi vaknat upp, tog Lisa, Freddie och jag och åkte tillbaka till camp för att säga ett sista hejdå. Men ingen "viktig" person var där, så vi åkte utan att säga hejdå, och åkte och åt frukost innan vår långa tur hem. Äntligen hemma firade vi med sushi, innan det var dags för mig att köra hem de andra. Nu är jag hemma, riktigt trött, men vill inget hellre än att ta ett bad. Fast jag tror dock att badet får vänta till imorgon.

Jag är även hemma själv nu tills jag åker till Las Vegas på onsdag. Mamman har påbörjat sin 5-städers-tour, och är nu i Pheonix, Arizona. Vi kommer gå om varandra enormt denna månad, tror vi bara kommer ses en dag, innan det är dags att hämt aupp barnen. Känns konstigt. Och ja just ja. Barnen har det bra, jag saknar dem enormt, och kan inte vänta till den 23:e, då vi hämtar upp dem från camp igen..

  
  
Finn ett fel i denna bild..

Kommentarer
Postat av: emmispemmis

räcker upp handen

-Du har inte likadan tröja?? :D Har jag rätt, har jag rätt???

2009-08-03 @ 10:01:53
Postat av: Sofie

Emms, du har så rätt så..

2009-08-03 @ 17:18:58
URL: http://aasesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback