Det är ju helt otroligt så produktiv man har varit..

Eller ja, kanske inte.. Vaknade imorse utav att en galning ringer om och om igen på dörrklockan och att hunden skäller. Efter ett bra tag av ringande tar jag och springer ner för trappen, och det visade sig vara städhjälpen som var här. mitt rum såg för taskigt ut, så jag sprang upp och röjde undan lite snabbt, tog min dator och la mig nere på soffan.
Somnade om väldigt snabbt, och när jag vaknade halv 10, så var städhjälpen ute ur huset igen.

Gick upp och packade inför min resa till Las Vegas, jag åker ju dit imorgon!!!! Och gick sedan ner och tittade på tv en stund, innan jag somnade om - igen.. sov i en tre timmar. Och har sedan sena eftermiddagen gått runt som en zombie, i mjukiskläder och mina nya högklackade skor, ger mig på att försöka gå in dem..

Nu ska jag bara slänga ner det sista i min väska, för att sedan försöka mig på några timmars sömn... Eller ska man strunta i att sova för att sen sova på flyget? kan inte bestämma mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback