Off to Vegas, baby!!!!

Klockan är ställd på 3:50am, men nu är ju frågan om jag vill sova eller inte..

Ja= För när jag i februari åkte till New York City för att hälsa på mamman och se Barbie's fashionshow, så klarade jag knappt stå, när kvällen var över, så trött var jag..

Nej= Jag är rädd att försova mig. Jag kan få in några timmars sömn på flyget. Imorgon är det en lugn dag i alla fall, med tidsändring, och jag vill i alla fall gå och lägga mig tidigt, då jag måste upp tidigt på torsdag..

Nej, jag tror minsann att jag vill ha några timmars sömn.. Vad än det kan vara bra för..

Så detta är vad ni hör av mig till på tisdag. Jag ska försöka få tag på något intenetcafé när jag väl är där, men om jag inte lyckas, så får ni ha det så bra tills vi ses igen..

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Hoppas att du inte försov dig! Du är den första i släkten som varit i Vegas....

2009-08-06 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback