Torsdag kväll.

Tog ikväll och åkte in till DC för att träffa Maddy, en vän som bott här i Annapolis, men som hamnade i re-match då hon hamnat i "kläm" med hennes gamla familj, och nu bor hon i Herndon, bara en timma ifrån mig, men endå har vi inte setts på fyra månader.
Så jag tog och åkte in och träffade henne och hennes vän Rickie, och efter ett tag kom även Lisa, och vi alla spatserade runt den lilla stund som vi faktiskt kunde ses. Blev en kaffe på Starbucks, och sedan en tur förbi Vita Huset och Washington Monument.

När jag väl kom hem vid 11, så började jag plocka fram lite av de kläder, som jag vill ha med mig till Miami, jag åker ju dit på lördag morgon, bara lite mer än 24 timmar från nu..
Har en del saker att ta itu med imorgon också, så det kanske är bäst att gå och lägga sig nu. En fortsättning på min Vegas-resa kommer imorgon, när vet jag inte, men innan jag åker till Miami i alla fall..

xoxox

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag har för första gången besökt Starbucks (på Heathrow) och förstår inte hajpen. Latten var helt ok men fortfarande bara helt ok. Samma med blåbärsmuffinsen...Nej inget går upp mot Espresso House..

2009-08-14 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback