Uppdate

Forlat for min franvaro, men intenet har inte fungerat den senaste veckan i hemmet, och jag har jobbat som en galning denna vecka, sa jag har inte haft tid att aka till biblioteket, dar jag sitter nu.

Miami var en helt underbar resa, trots att jag och Freddie insag efter tre dagar att vi inte hade tillrackligt med pengar for att kunna njuta varje dag. Och att jag var bakis och glomde kameran da vi akte och snorklade vid Key West, USA's sydligaste punkt. Men hey! En bra ursakt till att aka tillbaka va?
Nar jag val lag i vattnet sa sag jag massor med fisk, och nar jag simmade efter ett par fiskar sa dok helt plotsligt en haj upp. En haj i samma storlek som mig, tur att den hajen var av den snalla sorten, och lamnade mig ifred, men coolt att ha en haj 3 meter ifran sig..

Jag tror var basta tid vi hade, var de tva sista dagarna, da vi traffade nagra killar pa stranden, som bjod oss med pa fest pa deras hotell(det hotell jag och Freddie suktat efter hela veckan), plus att ena killen ocksa bodde i en bungalow, (som kostar ca 8000 kronor per natt), dessa killar var snorrika. Var sista dag(fredag) blev vi ocksa inbjudna till ytterligare en fest dar, och nar vi kom dit visade det sig vara killens svensexa, sa det var jag, Freddie och 15 killar i 30-ars-aldern. Vi var i himlen.

Ledsna over att aka hem, sa kom vi tillbaka till en osregn i Maryland, och tillbaka till vardagen. Mina barmn kom namligen hem fran camp i sondags, dar de varit i 4 veckor, bada hade haft en bra tid. Vi tog och hade middag hela slakten pa en vietnamesisk restaurang, och tog samtidigt och tvattade over 20 tvattar med barnens alla klader de hade med sig till camp.
Pa mandagen akte vi och kopte skolmaterial till pojken, och pa eftermiddagen akte mamman till Pennsylvania for att jobba under hela tisdagen.
Pojken borjade skolan igen i tisdags. Och jag var faktiskt lite radd att aterga till de stressiga schemat vi haft under varen, men det gladde mig,. da pojken skotte sig over forvantan och det var en frojd att ga igenom morgonrutinen.

Efter dess har inte sa mycket hant, barnen har paborjat fotbollssasongen, sa veckan har fyllts med traningar, skola och lek med flickan, sominte borjar skolan forns pa onsdag..

Nej, nu ska jag ga, ska aka for att traffa lite vanner i downtown Annapolis, ska bli kul att se alla igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback