1 år = 1 år

Det känns inte så. Hur kan tiden gå så fort? Har jag redan varit i USA ett år?!?!?!?! Allt har gått upp och ner, in och ut. Vissa dagar har man undrat var tusan det är man har gett sig in i, vissa dagar är man totalt såld. Jag har haft många gånger då ja undrat om detta verkligen var rätt beslut att stanna ytterligare ett år, men jag har kommit fram till att det är det.

Jag totalt älskar min livsstil som jag har, jag älskar familjen jag är med, och jag älskar mina vänner. Jag har förändrats på många sätt, mestadels positivt får jag hoppas. Oavsett om jag kom hem till Sverige imorgon eller om ett år, så kommer jag nog aldrig att vara den person jag en gång var. För denna upplevelse är nog det bästa jag gjort. Låter nästan som att jag verkligen SKULLE åka hem imorgon. Och förstå då hur mycket mer jag kommer vara fast om ett år.. Mamma och Pappa, bli inte upprörda, men ni förstår nog..


Som sagt har jag ju haft en hel del nedgång på senaste, men nu bestämt mig för att ta tag detta. Så igår satte jag mig med barnen och gjorde ett poäng-schema, då de får poäng för vissa saker de gör. Och ifall de uppnår den summan, så hittar vi på något speciellt. Och genast började de sätta igång med disken. VA?! De snor ju mina sysslor. 

De jobbade även på så bra imorse, utan problem, så jag tog med dem och åt glass efter skolan. Och nu på kvällen har det gått lika bra. Men då är frågan, om det går lika bra imorgon, vad ska jag hitta på? jajustde, mamman kommer hem och spenderar några timmar med oss, det blir nog en bra bonus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback