Bra dag idag..

Barnen kom snabbare än snabbast ut  ur sängen idag, bara för att tjäna poäng. Ner och alla morgonrutiner sköttes kanon. När jag släppt av barnen i skolan åkte jag till gymmet, och denna gång hade jag proppat min iPod med mycket upptempo-musik. När jag var klar på gymmet åkte jag för att fixa mina naglar, det blev ett helt nytt set, och jag är jättenöjd med hur killen jag var hos gjorde dem..

Hem sen för att städa lite och ta en dusch. När jag kom ur duschen så slog jag mig ner för ett konferens-samtal på skype med Izzy(som åkte hem till Tyskland i Juli, och vi har inte pratat sen dess), Freddie, Isi och Moni. Väldigt skoj att prata med Izzy igen, och det var kul att höra Fred's röst igen.
Då vi satt och pratade så såg jag att mamma och pappa loggat in, så jag avslutade mitt samtal med mina vänner och ringde hem istället.

Efter att ha pratat med päronen en stund så var jag tvungen att gå och ta hand om en hel del tvätt. Sen var det dags att hämta pojken. Vi åkte och köpte en slurpee åt honom och en kaffe till mig, och åkte till flickans skola. På onsdagar har hon dans på skolan, och idag var sista gången, så de hade en mini-föreställning. Jag fick sitta och filma allt åt mamman, så hon inte kunde komma. Hon var nämligen på ett plan hem ifrån Dallas.

Kom hem och började med läxor, och efter en liten stund kom mamman in genom dörren, pojken blev upphämtad för att åka till hebreiska-skolan, och vi tjejer hade en stund hemma för oss själva..
När pojken kom hem, var mamman tvungen att åka igen, hon ska upp till New York för att medverka för the TODAY show imorgon bitti.

Alla ligger nu och sover, och jag borde göra detsamma, eftersom jag har varit så trött på senaste.. Så, God Natt!!!!

xoxox
Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback