Framtida yrke - Stuntkvinna

Detta skulle man ju i alla fall kunna tro efter att jag dök i trappen när Isi, Sophie, Elaine och jag var på efterfest igår. Tur att det var en kille som tog emot mig i botten av trappan, annars hade det kunnat sluta illa. Dock har jag väldigt ont i ryggslutet, knäna och anklarna nu. Notis till mig själv: ta av dig de höga klackarna innan du går ner, och HÅLL I DIG!
Sophie har också ont, men efter att hon hoppa från en avsats på en meter. Inte så klokt då man höga klackar på sig.

Men annars var kvällen väldigt skoj, och jag ser fram emot ikväll då Sophie, Elaine och jag ska gå ut och göra en repris från gårdagen, utan skador då..

Nu ska jag ta och slappa och samla krafter, blir nog även ett bad.

Vi får höras senare!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback