Kvällsrapport

Mamman kom hem nu för kvällen, så jag passade på att fråga ifall jag kunde ta kvällen ledigt för att gå ut och fira Isi som nyligen fyllt 21. Och visst fick jag ledigt, dock börjar jag jobba tidigt i morgon bitti igen, så det kan inte bli alltför sent.. Ska nu bara packa ihop lite saker för att åka till Sophie, där middag väntar.

Annars så har de senaste dagarna gått väldigt bra. Mamman pratar också om att vi kanske ska göra en ny trip till New York innan vi åker till Florida, dock blev detta lovat förra året, utan att något hände, så mina förhoppningar är inte alltför stora..

Näe, nu ska jag skynda mig på. Viktig party-tid går till spillo över att jag sitter här hemma!!!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback