Mycket produktiv dag

Jag vill inte direkt påstå att det är ja som varit duktig, för jag har sovit heeeeela dagen. Pojken väckte mig igår på grund av magsmärtor, och var vaken hela natten, vilket också innebär att jag var vaken. Så när mamman kom hem tidigt på morgonen, så gav hon mig ledigt för dagen, trots att hon själv jobbat de senaste 24 timmarna.

Så jag sov fram tills dess att mamman och pojken åkte för att hämta flickan i skolan. Då var jag uppe. Dock gick jag med en huvudvärk som jag nu haft i 3 dagar, och jag har insett att det nog är från att inte ha druckit kaffe. TYpiskt, jag som trodde att jag skulle ha mitt på det torra, och inte falla för en sån sak som kaffein..

Något som jag då ser fram emot, är att imorgon åka ner downtown för att träffa tjejerna på City Dock Café. Ännu mer ser jag fram emot att jag och Sophie ska åka till IKEA på onsdag för lite julshopping. Julmust och glögg står först på min lista, sen får man se vad man kan hitta mer.

Något mindre uppmuntrande är att jag kommer jobba sträck till fredag. Jag trodde mamman skulle komma hem emellan sina shower, men hon kom fram till att det är bäst för henne ifall hon stannar kvar vid studion, då hennes tider inte riktigt stämmer överrens med att komma hem emellan..

Näe, nu ska jag fortsätta sova. Är sååå trött. Först ska jag bara se till att pojken hoppar i säng.

Over and Out
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback