Nu kan man iaf SE min bil..

Har ägnat morgonen till att skotta fram min bil.. Gick sisådär bra, bilen syns nu, men vad ont jag har i kroppen och händerna. Jag tycker att familjen borde skaffa snöslunga, så det blir lättare.. Flickan är iväg på halvdags-läger, så jag ska vid tolv åka och hämta henne, bara vägarna inte är för svåra att köra på, så jag fastnar. Pojken spelar wii, och vi väntar på att hans kompis ska komma över.

Själv tror jag inte att jag kan längta mer till imorgon. Fjärde gången i Florida på ett år, underbart. Ligga vid poolen och bara njuta av solen, det säger jag inte nej till. Näe, nu ska jag ta och småpyssla här hemma tills städhjälpen kommer..

Hörs senare!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback