Så var det avklarat!

Fick min första P-bot idag. Tydligen stod jag på en last-zon, trots att det var målade parkeringsplatser där. Och infon om last-zon stod i finstilt. USA är minsann konstigt. Fick i alla fall in en trevlig fika med Sophie, Antigona och Elaine. Efter några timmar på fiket gick jag, Elaine och Sophie över till Navy Academy för en rundtur i deras gift-shop, och sedan fotografering vid vattnet, med solen starkt lysande..(Snön är typ snart borta!)
Jag hade dock problem att komma in på akademin. Jag visade upp mitt pass, och kontrollanten bläddrade till mitt visum, men det har ju gått ut, så hon sa att jag egentligen inte kunde komma in, då det var federal mark, men att hon idag skulle göra ett undantag, men att jag måste skaffa ett nytt papper att häfta in i mitt pass, när nu blev jag orolig.. Jag som ska till Florida om 2 veckor, måste jag fixa massa nytt nu? Näe, blir till att mejla min counselor, måste ändå fråga efter ett nytt försäkringskort.

Annars så har jag bara varit med barnen, haft en mysig eftermiddag. Är superglad då jag ska åka till IKEA med Sophie och Elaine imorgon. Har hur mycket som helst på hjärnan som jag vill köpa.

Dags att sova nu, är dock glad att jag inte längre känner mig trött. Trött är jag självfallet, men jag är inte trött-så-jag-inte-kan-fungera-trött. Jag har ju som sagt sovit som en björn i ide de senaste dagarna, vilket har hjälpt jättemycket. Så nu ska det bli fart på mig denna slutspurt på 13 dagar till mamman är klar med sitt jobbande!

Over and Out!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback