Smärta

Smärtan i ryggen har kommit tillbaka, och nu är den värre än i lördags. Jag är helt körd i ryggslutet. Har gått med ett väldigt starkt linement i handväskan hela dagen, för att kunna smörja på vid behov. Det var ju typiskt att detta skulle komma tillbaka, när söndagen var så bra. Fan ock..

Annars så är jag ganska så glad. Bara en vecka kvar tills mamman är klar med sin stressiga period, och vi alla(mamman, jag, barnen, mormor, morfar och gammelmormor) åker till Fort Lauderdale, Florida.

Och sen är jag väldigt glad för att jag ska med 95% säkerhet åka till Buffalo för att fira nyår med mina kompisar där uppe. Blev inbjuden av min kompis Brad, och jag har kollat på bussbiljetter och jag har frågat mamman om jag kunde åka, eller om hon ville ha mig som hundvakt, eftersom hon själv är borta då. Men hon sa att det var helt okej om jag ville åka, och att hon skulle fixa hundvakt. Så några få dagar där uppe får jag nog in..

Näe, nu väntar sängen!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback