Stressfaktor

Vem gillar att ha allt ansvar på kvällar och helger?
Inte jag..
 
 
Det ändå roliga som kommit ut från denna helg, är att jag får låna mammans fyrhjulsdrivna explorer nu när det är så mycket snö.. Dagen började med att jag släppte av mamman vid tågstationen, sen åkte jag hem för att skypa med mamma. Sen var det tänkt att jag skulle ta och städa innan barnen kom hem. Dock så kom pappan hem med dem tidigare än väntat, utan att ens höra av sig, så jag blev avbruten i allt. Inte nog med detta så var dem jättetrötta och griniga, just vad jag behövde, TACK! 

Men i sista minuten blev flickan inbjuden till en väns lillasysters kalas, så jag fick köra henne dit, droppade av henne med väskor då hon skulle stanna över natten. Pojken och jag åkte hem, och helvetet bröt ut. Han var så otroligt dryg och oförskämd mot mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Massor med timmar och samtal till mamman senare kom han äntligen i säng. Med ett stooooort utegångsförbud imorgon. Men då fick jag ett samtal från flickans kompis mamma som sa att flickan inte kunde andas pga sin astma. Jahopp, då blev det till att åka och hämta henne.

Nu vill jag bara sova, och inte behöva tänka alls. Hoppas man får några timmars sömn innan man måste gå upp imorgon.. Huvaligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback