till och med veckan har gett upp..

After Monday and Tuesday, even the calender says W T F !!!!!!

Dock så har det gått bra för mig denna vecka. Barnen har gjort bra ifrån sig på prov de har haft, då vi pluggat stenhårt. Pojken hade idag en konsert med orkestern som finns på hans skola. Han hade 1:a stol som cello, vilket betyder att han är den med mest talang av de som spelar cello. Mäktigt stolt man är va!

Mamman var idag i Florida för jobb, och skulle egentligen inte komma tillbaka förrän till midnatt, men då hennes filmning slutade tidigt, så kom hon hem runt 5-tiden och överraskade barnen. Och nu är det exakt 7 dagar kvar tills vi åker till Fort Lauderdale, Florida. Och mamman börjar synas till mer och mer här hemma, vilket är så uppmuntrande, då det då börjar kännas som att slutet på den stressiga säsongen börjar närma sig. Tänka sig, 2 månader har nu blivit 7 dagar. Lycka!!

Näe, nu ska jag köpa min bussbiljett till Buffalo, så jag kommer dit över nyår!!

Over and Out
xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback