Amerikaner är alltför(!!!) vänliga på födelsedagar..

Jag hade gärna berättat om min utekväll igår.. Men det tänker jag inte göra..
De stunder jag inte har minnesluckor från, vill jag faktiskt hålla för mig själv, kan säga att jag hade extremt kul, och imorse när jag vaknade hade jag en polis "identitetsnummer" skrivet med vattenfast penna på armen, och extrem huvudvärk, tur att mamman lät mig sova ut i morse, och hon själv skjutsade iväg barnen till skolan.

Vad kul att det hela kommer starta om från början på lördag igen, då vi ska ha middag och utgång med Nicole, som nästa helg kommer flytta med sin familj till Texas.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa kommer och hämtar dig, vill inte att du gifter dig med en polis med identitetsnummmer.

2009-02-07 @ 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback