Barbie 50 år.

Jag kan nu skatta mig som den lyckligaste flickan i världen.. När jag var yngre, var min favoritleksak Barbie, och vem har aldrig haft denna produkt som sin favorit. Och som många kanske vet, då det har stått i de flesta nyhetsportaler, är att Barbie i år fyller 50 år. Och för att fira det, så har de en fashionshow i New York under Modeveckan. OCH JAG SKA DIT!!!!!

Ska på lördag ta tåget upp till New York, och söka upp mamman, som jobbar där den kommande veckan, och vi ska gå på modevisningen tillsammans, då hon har blivit inbjuden. I showen kommer de ha 50 olika out-fits av ett flertal topp-designers.. Hur grymt är inte det? Sen senare på kvällen ska vi gå ut och möta flera vänner till mamman, och sen kommer jag få åka hem på söndag igen, för att möta upp barnen på måndag, då dem kommer hem från Florida.

Ser jättemycket fram emot detta, även fast jag måste vakna 4 på morgonen på lördag för att åka och ta tåget. Jag får helt enkelt avrunda lite tidigare på fredag, då jag ska på svensk-middag..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback