Confessions of a shopaholic.

Är precis hemkommen från köpcentrat där jag mötte Isi, Isabell och Moni, där vi såg filmen Confessions of a shopaholic. Den var bra, men svängde något så enormt, ena sekunden skrattade man tills man grät, för att nästa sekund bara gråta.

Mamman gav mig ledigt ikväll, då jag jobbat så hårt de senaste dagarna, och hon har även gett mig morgondagen ledig, men jag kommer ändå gå upp, hjälpa henne, för att sen åka till gymmet, jag kan inte minnas då jag var där senast.. Speciellt nu har jag stress om detta också, då jag tog och köpte middag från McDonalds, hade egentligen velat äta hemma, men då strömmen gick idag, så har vi inte velat öppna kyl eller frys, för att maten ska bli dålig.. Så mamman tog med barnen ut på restaurang, medans jag åkte för att plocka upp Isabell som bor i Annapolis.

Imorgon har vi bestämt att gå och se filmen Fired up. Hoppas på att den ska vara bra.. Jag längtar tills den 17 april, då filmen 17again kommer ut, verkar riktigt bra.. Helt oroligt hur mycket bio man ser här.. Har nog varit och sett fler filmer på bio här, än vad jag gjort de senaste 5 åren hemma i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback