D.C.

Nu är jag hemkommen igen. Åkte som sagt till D.C med Frederikke, Lisa, Nicole, Isabell och Issy.. Men denna gång var vi inte där för sightseeing direkt, förutom att vi gick och såg baksidan av Vita Huset. Vi tog lite bilder som jag kommer lägga upp i bloggen då jag har lite mer ork.
Vi åkte även till Eastern Market och hittade en mexikansk restaurang där vi åt middag.

Efter det åkte vi hem till Isabell och tittade på Super Bowl XLIII från Tampa, FL. Väldigt underhållande och jag är förvånad över de kunskaper jag fått i sporten, trots att jag inte sett så mycket av den, och det tackar jag pojken i familjen för.. Han har hård-drillat mig de senaste veckorna. Måste säga att jag höll på Arizona Cardinals, men tyvärr räckte det inte hela vägen, då Steelers gjorde en touch-down med 53 sekunder kvar av matchen och vann med fyra poäng..

Nu väntar jag på mamman och barnen som är på väg hem från Virginia, där dem såg matchen. Jag är verkligen inte exalterad över att gå upp klockan 6 imorgon, men jag har alltför många saker att göra för att inte gå upp.. Berättar mer om morgondagen i morgon.. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback