Fired Up. (or FU as they said..)

Är precis hemkommen från att ha sett på bio med Lisa, Isi, Isabell, Freddie och Moni.. Vi såg filmen Fired Up, vilket påminner litegrannom American Pie-filmerna.. Väldigt rolig tycker jag, och man fastnade direkt för citaten som var i filmen..

Imorgon hade några av oss tänkt gå ut och äta sushi, och jag har jättestor lust att gå ut och festa efter det, hoppas några hänger på.. Innan vi går ut och äter, så måste jag också åka till köpcentrat för en produkt för min ansiktsrengöring tog slut idag, och jag måste skaffa nytt, jag vill inte att min hy ska gå tillbaka till hur den var, nu när jag äntligen har hittat en produkt som verkligen hjälper.

Hörde även att det skulle vara en basketmatch mellan Army och Navy, ska kolla upp det, känner för att gå och se det också..
Ojojoj, mycket att göra och fixa, jag som behöver ta det så lugnt som möjligt inför nästa vecka.. huvvaligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback