HELG!!!!!!!!

Och så var denna vecka över.. Trots att det varit extremt(!!!) mycket jobb för mig, så tycker jag ändå att veckan gått väldigt bra.. Mamman kom hem för en timme sedan och hon har redan åkt iväg med barnen för att övernatta någonstans..
Hon har också gett mig ledigt hela helgen, samt nästa vecka, förutom tisdag kväll till onsdag kväll, då hon jobbar samt behöver hjälp med att skjutsa till aktiviteter.. Dock tror jag inte att jag kommer kunna hålla mig borta från att hjälpa till..

Ikväll ska jag in till Annapolis. Lisa fyllde år igår, så vi ska in och fika en snabbis för att sen gå på krogen Acme, enda stället som släpper in folk som är under 21, eller är det bara för att det är au pairer som kommer dit?
Au Pairer=Fler män=Mer köp av alkohol?


Idag har det varit helt underbart här hemma. jag mådde dock inge vidare då jag kom hem efter att ha skjutsat barnen till skolan, så jag tog en tupplur på 2 ½ timme, sen blev det till att hämta barnen igen, då de bara hade halvdag.. Vikom hem och passade på att leka ute på tomten eftersom vi hade 20 grader varmt.. Så det fick bli lite basketspel och lådbilsrace.. Kände mig riktigt smidig då jag satt i lådbilen..

In och städa så det inte såg katastrofalt ut när mamman kom hem, och när jag var klar med det lekte jag en stund med flickan..


Nej, duschen kallar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback