I had a dream..

Jag ska nog aldrig säga att våren är på gång igen.. För 10 minuter efter det att jag lagt upp bilden nedan, så började det att snöa, tur nog var det plusgrader ute, så snön blev inte långvarig..

Barnen kom hem tidigare idag, för att mamman ville träffa och spendera tid med dem innan hon drar iväg på sin femstäders media-tour. hon kommer dock åka fram och tillbaka mellan hemmet och de olika städerna, bara för att få spendera 2 timmar med barnen och få se deras ansikten.. Starkt tycker jag.
Denna vecka kommer även bli den mest kritiska för mig, då jag kommer jobba som en tok, men sen kommer det vara relativt lugnt fram till november igen..

Kom just på att tänka på en sak. Inatt drömde jag att jag var en utav deltagarna i "bonde söker fru / ensam mamma söker" och så drömde jag att jag hade med mig min gamla Nokia 3310 hit till USA och lade märke till att den faktiskt fungerade. Är det någon där ute som studerat drömtydning, som kan berätta vad detta betyder? Är riktigt nyfiken..

Nej, nu blir det till att sova. Ska upp tidigt och har många saker att göra imorgon..
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback