Lååååång dag. (supposed to be published wednesday)

Upp 05.40, göra i ordning lunchlådorna och sedan väcka barnen. Så extremt kul att vi faktiskt lyckades komma iväg till skolan utan tjiv och tjafs.. Börjar arta sig riktigt ordentligt.
Sedan när barnen var i skolan åkte jag hem för att fixa lite tvätt och disk. Började tänka på min rapport jag ska lämna in på dansen på tisdag, men utan resultat. Freddie hörde av sig och frågade ifall jag ville luncha med henne och Lisa, träffade dem vid 12-slaget. När vi var färdiga klockan 2 åkte jag till biblioteket i hopp om inspiration till uppsatsen, där vi ska skriva om en sorts dans. Hittade en biografi om en liten flicka som dansade balett och ville bli dansare, hon var som vilket annat barn som helst, förutom att hon var döv.. Så då fick jag idén om att skriva om hur dansen är en glädjefaktor, även för de som kanske inte har samma förutsättningar som andra inom ämnet.. Dels tänkte jag ta upp ämnet dövhet, då dessa människor ibland har sämre balans, men jag tänkte också arbeta genom att skriva om barn med Cerebral Palsy(CP).
För se hur det kommer gå..

Ville också skriva till dig Carro, och säga att jag tycker det är så otroligt starkt av dig att komma tillbaka till USA, jag beundrar dig något så otroligt och önskar jag kunde vara lika beslutsam. Kommer du någongång till östkusten, måste du höra av dig.. Jag finns ju här!!!

Näpp.. bingen väntar. Sooooova!!!!!
(Men endast för att gå upp tidigt imorrn igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback