Nattens äventyr.

Ja, det var ju lättare sagt än gjort.. Pojkarna somnade klockan 12.. Jag som trodde dem redan sov då jag inte kunde höra dem alls. Men tydligen satt dem instängda på rummet, spelandes PSP..  Sen när jag äntligen somnat kom sonen in 12.30, och frågade ifall jag också kunde höra glas som "klickade".. Nej, svarade jag och skickade tillbaka honom till sitt rum.. Klockan 1 blev jag väckt av flickan, jag kan fortfarande inte minnas vad hon ville, men jag följde henne tillbaka till sitt rum och sen tillbaka till sängs igen..

Strax efter 2 kom mamman hem och kort därefter fick jag två sms, båda ifrån Frederikke som sa att hon förlorat sin jacka, och ville att jag skulle prata med Lisa och meddela att vi ska ses klockan 1 idag istället för 12..
Sen fick jag sova ostört till klockan 7, då det var dags att väcka barnen för att bli redo att åka till söndagsskolan. Mamman kokade kaffe åt oss, men när jag hällde kaffet i våra koppar, la jag märke till att hon glömt hälla i kaffet, så det var bara vatten där, kan ni då förstå hur trötta vi var..

Nu är barnen i söndagsskolan, och jag har stor lust att sova lite extra, men jag måste göra mig iordning tills jag måste åka, så ingen sömn för mig..

Btw, Ikäll är det Super Bowl, sista fotballmatchen för i år, och det står mellan Pittsburgh Steelers mot Arizona Cardinals, varken mamman eller sonen gillar lagen, men kommer ändå kolla på matchen, för reklamens skull.. Tydligen har de häftiga reklamsnuttar i Super Bowl..
Jag får se vad jag gör ikväll, antingen har hemmakväll och tittar på matchen med familjen, eller så är jag med de andra Au Pairerna, beroende på vad de gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback