Och så var biljetterna kirrade och klara..

Nu har jag förstått varför Au Pairer blir kära i Navy-guys.. 20 minuter från mitt hus ligger nämligen USA's enda Naval Academy, så att vara en Navy är alltså ganska speciellt.. Nu har jag och min svenska kompis Rebecca köpt biljetter till en bal som arrangeras på Akademin. 18 april kommer vi få klä upp oss i klänning och gå dit.. Måste köpa en som ser bra ut tills dess...

Det var en bra avslutning på denna dag, då jag inte alls mått bra tidigare, huvudvärken satt i hela dagen, och jag höll på att däcka då jag kommit hem med flickan från skolan..

Jag vet att detta inte blev något långt inlägg, men vad finns det att säga om denna dag, som verkar någelunda intressant. Sängen väntar, och jag ska sova, sova, sova.. Imorgon har barnen halvdag i skolan, och undertiden de är i skolan, ska jag städa hela huset, då jag legat halvt på latsidan dessa dagar mamman varit borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback