Onsdag

Var riktigt rädd då jag hämtade barnen i skolan idag.
På onsdagar är det nämligen aktiviteternas dag, hämta barnen, hem, läxor, mini-middag#1, åka till dans, åka till hebreiskan, komma hem, mini-middag#2, bad, mer läxor, god natt.
Varför jag var rädd? Jag har aldrig behövt göra denna kväll på egen hand.. har alltid haft mamman med mig, och nu blev jag bara stressad, men varför då? det gick ju hur bra som helst..

Sängdags blev dock alldeles  för sen för mig, nu när jag är van att sova innan klockan 9 på kvällen, så är jag rent ut sagt död, när vi närmar oss 10.
Nej nu ska jag sova.. Upp tidigt imorgon för att fixa lunchlådorna, då jag inte hade orken att förbereda dem idag,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback