Pubcrawl

Idag har det varit en bra dag.. Vaknade upp i morse och gav mig till nedervåningen, barnen var redan vakna och satt där.. Jag hade min "speciella" stol jag skulle sitta vid. Och när jag drog ut stolen såg jag en väska som låg där, dem ville att jag skulle ha en "mamma-väska", en väska som man kan stoppa allt i. Collegeböcker, snacks till barnen, skräp, för att sen bara kunna tömma. Väskan var även fylld med dylika saker, 3 tröjor + 1 par träningsbyxor, ett fotoalbum för det kommande året, två olika sorters godis och fyra 10 centimeters-bokstäver bildandes ordet LOVE, sen fick jag även en banderoll eller vad man ska kalla det, i rött med glittriga bokstäver som säger Kiss <3 Me, tydligen ska jag ha på mig den ikväll när mamman och jag går på krogen i Annapolis, vi ska göra ett så kallat pubcrawl, där vi ska gå från bar till bar på Main Street.

Idag hade jag även college, och barnpsykologin går bra, lite tråkigt att hon bara använder sig av powerpoint, där hon går igenom kapitlen i boken. Idag handlade det on gener och kromosomer, vilket jag ändå finner intressant.
och sen var det dans, älskade, älskade dans. Det går riktigt bra verkligen. Och idag ökade vår lärare på styrkan, och jag börjar känna att gymmet plus dansen har gett resultat.

Och sen vill jag bara säga tack för alla de gratulationer jag har fått.. Det värmer(Då vääääldigt få kom ihåg min 19-årsdag, bara för att jag inte var hemma..)

Bilder från idag och ikväll kommer att komma, vågar dock inte säga när, då jag ännu inte lyckats hålla mina tidigare löften..

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej, om du vill höra en fet låt slå på Sophia Somajo - I-rony...

2009-02-06 @ 00:29:21
Postat av: Christer

Bara 3 timmar kvar av din 21-årsdag. Vandringen mot 50 har börjat.

2009-02-06 @ 03:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback