Redo för fashion i NY..

Då var klockan 10 i 4 på lördag morgon, och jag har hållt mig vaken hittills.. Av rädsla att försova mig och missa tåget, jag får helt enkelt sova på tåget, och sen när jag kommer fram till hotellet. Gjorde det smarta draget att inte förbereda något för helgen. jag har inte fixat tvätten, tömt diskmaskinen eller packat, allt för att kunna sysselsätta mig nu i en timma innan jag måste sätta mig i bilen för att åka till tågstationen.

Idag var jag och luncha med Lisa nere i Annapolis, och det gladde mig att jag slapp ha någon jacka på mig, och jag hade leggins med ett långt linne/kort klänning. Efter det bestämde jag mig för att få lite färg till imorgon, så jag åkte och solduschade, blev riktigt bra måste jag säga, då jag blivit alldeles för flammig då jag gjort det tidigare. Sen åkte jag till köpcentrat, fast besluten om att ha en ny klänning som jag kan ha på mig imorgon, hittade en jättesnygg på Forever21, men den satt inte så bra som jag skulle velat, så jag fick istället gå därifrån tomhänt..
Efter ett tag fick jag panik, att det skulle vara så svårt. Funderade ett tag på om jag skulle skippa klänningen och bara köpa mig nya skor, men jag insåg att det var lika med skavsår, om jag inte hinner gå in dem. Til slut fann jag den, klänningen från Bebe. 

När jag handlat den var det dags att åka till Anna som bor i D.C. Lika duktig som jag alltid är, så lyckades jag köra vilse, men med Anna på luren, kom jag fram till slut, 1 timme försent, men lagom till middagen, köttbullar, prinskorv, raggmunk, gravad lax, knäckebröd med kaviar och senapssill.
Trevligt, trevligt.

Nej nu måste jag packa... Vi hörs imorgon när jag kommer hem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback